Hejsa alle sammen.

I forbindelse med en ny miljøgodkendelse efter 1 juni 2026, vil vi skulle holde en pause fra 31 maj 2026 og indtil at syddjurs kommune igen har givet en ny tilladelse til at vi må skyde.

Jeg håber ikke, at der går så lang tid inden at vi igen må lade vores subsonic patroner blive knaldet af.

Jeg vedhæfter her et billede af vores skydeplan fra nu og til vi igen får en tilladelse fra Syddjurs Kommune.

Det skal siges, at Christian arbejder på højtryk for at få hele puzzlespillet til at gå op i en højre enhed, også med projektet for den nye miljøgodkendelse.

Jeg vil gerne nævne her, at vi IKKE holder vores jagtforening lukket... DER ER STADIG ÅBENT I JAGTFORENINGEN, og vi skulle gerne nu her hvor den nye jagtsæsom går igang,

kunne lave en masse spændende ting sammen... Bla. skal vi ha gang i vores jagtpuljer.


Betina og resten af Bestyrelsen